28.12.19 відбувся Хакатон інноваційних освітніх рішень, під час якого всі учасники занурились у дружню атмосферу креативних рішень, новітніх технологій та спробували зробити освіту цікавою.
На заході зібралась прогресивна молодь і школярі, а також ментори і жюрі, які працюють у ІТ-компаніях. Тема стосувалась гейміфікації навчального процесу. Задача полягала в тому, щоб написати програму гейміфікації курсу (на будь-яку тематику, з будь-якої галузі), який мав певну схему.
У Хакатоні інноваційних освітніх рішень прийняло участь понад 200 учасників, серед яких було 12 команд школярів та 15 команд прогресивної молоді. Серед молоді
1 місце зайняла команда Team spirit,
2 місце - команда Hell Corp,
3 - команда Totally space.
Команди школярів також показали цікаві ідеї. Серед них жюрі виділили:
1місце команда JS_jedi ,
2 місце - команда PRESS F,
3 місце команда Valenki.
Кожна команда працювала під наставництвом досвідчених менторів, викладачів-практиків Вінницької ІТ-Академії та айтішників різних компаній України. У всіх учасників була нагода перейняти знання у досвідчених менторів, які допомагали кожній команді протягом всього івенту. В результаті були створені рішення, що сприятимуть покращенню освіти та зацікавити у навчанні. Проте результатом роботи були не лише програмні продукти. Учасники розробити певну стратегію впровадження гейміфікації в навчальні курси. Кожен учасник Хакатону отримав приз від генерального партнера Хакатону інноваційних освітніх рішень - RIA.COM (AUTO.RIA)
Вінницька ІТ-Академія
тел. 067-431-19-21